محمد باقرزاده

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان؛ بال پرواز برند شما!

امروزه داشتن یک فروشگاه اینترنتی، دیگر مزیت محسوب نمی‌شود. اگر به دنبال موفقیت هستید و هیچ اقدامی برای ساخت فروشگاه اینترنتی انجام نداده‌اید، یکی از ضروری ترین مراحل موفقیت را از قلم انداخته‌اید!

در دنیای امروز اگر برندتان در فضای اینترنت حضور نداشته باشد، از دسترس طیف وسیعی از مخاطبان بازار هدف خود، دور می‌مانید. بزرگ‌ترین مزیت داشتن یک سایت فروشگاهی، نشان دادن خدمات و محصولات شما به میلیون‌ها کاربری است که روزانه بارها برای خرید به اینترنت مراجعه می‌کنند.

نقطهٔ اشتراک برندهایی که در فضای آنلاین افزایش فروش چشم‌گیری داشتند، داشتن یک وبسایت فروشگاهی قدرتمند و پیوستن به دنیای e-commerce با طراحی متناسب با نیازهای کاربران است. شما هم می‌توانید با ساخت سایت فروشگاهی به برندی ماندگار و معتبر در فضای اینترنت تبدیل شوید.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان؛ بال پرواز برند شما!

درمورد پتانسیل فضای وب ایران، کافی است بدانید که هر کسب‌وکاری با یک استراتژی و نیازسنجی مناسب از مخاطبان خود می‌تواند به سادگی بازار خود را در دست بگیرد و رقبا را پشت سر بگذارد. ما رؤیای شما برای فروش بیشتر و کسب جایگاهی بالاتر را به روشی امن، سریع و حرفه‌ای محقق می‌کنیم تا لذت بهترین بودن را تجربه کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی؛ پرواز در کنار بهترین‌ها

طراحی سایت فروشگاهی باید به‌گونه‌ای باشد که کاربر به‌راحتی در سایت به هر آنچه می‌خواهد دسترسی پیدا کند، عملکرد سایت بدون مشکل و دارای سرعتی بالا باشد. تمرکز ما در طراحی سایت فروشگاهی بر عملکرد سایت، طراحی ساده و چشم‌نواز و ایجاد ویژگی‌های موردنیاز کاربر در یک سایت فروشگاهی است. برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی با ویژگی‌های فوق، یک جلسه مشاوره اختصاصی رایگان برای شناخت اهداف و نیازهای شما صورت می گیرد و در نهایت به شما کمک می‌کنیم با کمک کارشناسان ما یک استراتژی فوق‌العاده برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود تعیین کنید.

طراحی سایت فروشگاهی؛ برای موفقیت میان‌بر بزنید!

طراحی سایت فروشگاهی؛ برای موفقیت میان‌بر بزنید!

برای این که کسب‌وکاری پیشرو داشته باشید، باید یک فروشگاه اینترنتی برای ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشید. به این ترتیب بازار خود را بیش از پیش گسترش می‌دهید و به طیف وسیعی از مشتریان در سرتاسر کشور و حتی دنیا دست پیدا می‌کنید.

طراحی یک وبسایت فروشگاهی برای افزایش موفقیت شما یک راه میان‌بر است؛ این راه میان‌بر، محدودیت‌های مسیر موفقیت را از سر راهتان حذف می‌کند و فروش شما را از ساعات محدودی در طول روز به 24 ساعت روز در 7 روز هفته می‌رساند.

استانداردهای ما برای طراحی سایت فروشگاهی

ارزشی که در طراحی سایت فروشگاهی آن را اصل قرار می‌دهیم، تجربه کاربری است و ما به دنبال آن هستیم تا با خلق تجربه‌ای رضایت بخش برای کاربران، محبوبیت و اعتبار بیشتری برای کسب‌وکارتان کسب کنیم و در نهایت آن را در جهت سودآوری بیشتر برای شما به کار ببریم.

ما معتقدیم که درک تجربه کیفیت و رضایت حقیقی، حق تمام مشتریان است؛ از این رو به خلق ارزش و اعتبار برای مشتریان خود متعهد شده‌ایم.

طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا

استفاده از گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند برای خرید به‌صورت مداوم در حال افزایش است. این به معنای آن است که طیف گسترده‌ای از کاربران برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی از گوشی استفاده می‌کنند؛ بنابراین طراحی سایت فروشگاهی به شکل ریسپانسیو یک اصل ضروری است.

طراحی ریسپانسیو کمک می‌کند تا کلیهٔ کاربران بتوانند از خدمات سایت فروشگاهی با هر دستگاهی بهره ببرند. سازگار بودن سایت برای نمایش در هر صفحه نمایشی باعث می‌شود یکی از بزرگ‌ترین دلایل نارضایتی کاربران اینترنتی را از کسب‌وکار خود حذف کنید؛ به این ترتیب دیگر هیچ یک از مشتریان را به دلیل ریسپانسیو نبودن سایت، از دست نمی‌دهید.

خلق تجربه‌ای لذت بخش برای کاربر در استفاده و تعامل با وبسایت

مسیری که یک کاربر در سایت طی می‌کند تا اطلاعات لازم را به دست بیاورد و بر اساس آن برای خرید تصمیم‌گیری کند در میزان موفقیت یک سایت فروشگاهی نقش پررنگی را بر عهده دارد.

نحوهٔ ارائه اطلاعات و ترتیب آن باید به‌گونه‌ای باشد که کاربر را تشویق کند که در سایت شما بماند و در نهایت برای خرید اقدام کند. از همین رو طراحی سایت باید بر راحتی کاربر و ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای او تمرکز کند.

آنالیز صحیح از پرسونای مخاطبان شما و مدل کسب وکارتان یکی از اساسی‌ترین مواردی است که ما آن را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای شما و مشتریانتان رقم بزنیم.

طراحی تجربه سفر کاربر در سایت

برای موفقیت یک وبسایت فروشگاهی، طراحی تجربه سفر مشتری (UX/UI) نقش بسیار مهمی دارد. در این طراحی تمرکز اصلی بر کاربر است تا در نهایت به رضایت او و فروش برای شما محقق شود.

سفر مشتری مسیری است که یک کاربر از زمان ورود به سایت تا خرید طی می‌کند. چنانچه این طراحی با شناخت کافی از مخاطبان سایت و نیازهای آن‌ها باشد او را به سمت هدف این سفر یعنی خرید هدایت می‌کند. ما در تلاشیم تا سفر مشتریان شما با لذت و راحتی همراه باشد تا فروشگاه اینترنتی شما را محلی برای تجربه یک خرید لذت‌بخش بدانند.

امکانات اختصاصی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید.

فرض کنید فروشگاه یا مغازه‌ای برای فروش کالا و محصولات خود در اختیار دارید. در صورتی که پس از ورود مشتری استقبال گرمی از او شود، به احتمال زیاد منجر به خرید از جانب مشتری می‌شود. این نکته در مورد فروشگاه آنلاین نیز صدق می‌کند. چنانچه کسب‌وکار شما توسط یک تیم مجرب و حرفه ای بررسی شود، بهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت برای شما ترسیم می‌شود.

در طراحی یک وبسایت حرفه ای ویژگی هایی فراوانی بایستی رعایت شوند. امنیت بالا، طراحی گرافیکی قدرتمند، زیرساخت قابل توسعه و مطابقت با الگوریتم‌های جدید گوگل برخی از این فاکتورها به حساب می‌آیند.

امکانات اختصاصی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی در تهران و سراسر ایران در هر شرکت طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.

هر شرکت طراحی سایت بر مبنای عوامل مختلفی قیمت خود را اعلام می‌کند.

ما برای طراحی وبسایت های مختلف از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می‌کنیم. طراحی سایت فروشگاهی را در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت و خدمات برای شما انجام می‌دهیم. اساس کار ما ارائه بهترین کیفیت همراه باانصاف در ارائه بهترین قیمت است.

سوالات متداول شما

چرا باید به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود باشیم؟

در دنیای امروز اگر برندتان در فضای اینترنت حضور نداشته باشد، از دسترس طیف وسیعی از مخاطبان بازار هدف خود، دور می‌مانید. بزرگ‌ترین مزیت داشتن یک سایت فروشگاهی، نشان دادن خدمات و محصولات شما به میلیون‌ها کاربری است که روزانه بارها برای خرید به اینترنت مراجعه می‌کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

قیمت طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی در تهران و سراسر ایران در هر شرکت طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.و با توجه به امکانات و ویژگی ها و نیاز های شما قیمت تعیین میشود.